Tiden bara rusar iväg

Var som sagt till barnmorskan igår och allt var bra med bebis. Hjärtat slog fint och kurvan ökar stadigt. Frågade henne om hon ville uppskatta hur stor bebis är och just nu så växer den normalt men hon trodde att den kommer väga runt 4kg när den föds. Lite mer än Nova vägde, hon vägde 3,8kg. Så vi får se vad som ploppar ut.
Vaknade iaf inatt av världens förvärk och trodde det verkligen var på gång, men falskt alarm. Längtar ihjäl mig efter bebis nu!

Idag har jag rensar i Novas rum för tredje gången på bara några veckor. Sessan har alldeles för mycket leksaker så hon glömmer bort vad hon har till slut. Så lite rensning och placera om leksakerna gör susen. Imorgon tänkte jag fixa ett litet skrivbord till henne för det behöver hon verkligen. Får se om jag bjuder på en bild sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0