Sista tentan imorgon

Ja imorgon gör jag min sista tenta på min sista kurs.
Läser ekonomprogrammet sen 2008 och det känns himla skönt att ha avklarat alla kurser!
Nu har jag bara uppsatsen kvar som jag inte orkade skriva i höstas då jag istället valde att jobba.
Får se om jag skriver den i höst för kommer nog inte ha så mycket tid till det nu i vår. =)
Men det känns himla skönt att snart vara klar och kunna fokusera på att söka jobb inom yrket.

Ikväll ska jag se den nya serien "Once upon a time". Den verkar vara riktigt bra så jag tänkte ge den en chans. Annars brukar jag ha svårt för serier, förutom Gossip Girl då.


Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Det måste vara så skönt att vara färdigutbildad inom det man vill. Jag har inte ens börjat än, vet knappt vad jag vill heller för den delen. Pust..



Tack så mycket! Det känns helt overkligt fortfarande. Nyss tittade vi på större lägenheter och vips hade vi ett hus :)

2012-01-12 @ 22:38:22
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Malin

Heja heja och lycka till på tentan!

2012-01-12 @ 22:44:36
Postat av: Sarah

Lycka till på tentan gumman! Du kommer klara den! Puss

2012-01-13 @ 05:55:54
URL: http://sarahbouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0