Längtan!

Gud vad jag längtar efter bebis nu! Vill se hur den ser ut och om den är lik mig eller Pierre eller kanske Nova. Vill snusa på bebishud och pussa på lilla huvudet. Vill se min älskade lilla prinsessa sitta med bebis i knä och se hennes ansiktsuttryck. Vill se Pierres reaktion när han bli pappa för andra gången. Längtar efter att få känna mammahjärtat växa sig större för att rymma två små hjärtan. Vill ta vagnpromenader med min lilla familj. Vill se Nova hjälpa till med bebis och berätta för henne hur duktig hon är. Vill se mormors reaktion när hon får hålla sitt andra barnbarn för första gången. Ja nu LÄNGTAR jag så snälla kom ut nu älskade bebis! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Nettan

Fint skrivet och verkligen så som det känns. :)

2012-01-23 @ 21:06:43
URL: http://ornblom.blogg.se/
Postat av: Sarah

Snart är han här <3

2012-01-24 @ 08:32:47
URL: http://sarahbouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0