Härliga fredag!

Idag har vi haft besök av våra fina vänner Micke och Sarah. Vi fikade och satt och pratade i nästan 4 timmar. Så himla skönt att bara vara och umgås. Dom går igenom en livskris just nu (ni kan läsa hennes blogg) och jag är så glad att dom är så starka och orkar när det är som tuffast. Ni ska veta att jag är så jäkla stolt över er!!

Igår hade vi besök av min storebror Micke och hans sambo Anna. Vi åt lite middag och umgicks fram till klockan var nästan 2 på natten. Det är någonting som vi gör alldeles för sällan och någonting jag hoppas att vi kan fortsätta med i framtiden.. Det har varit lite dåligt med sånt sista tiden.

Nova sover sen en stund och nu ska jag krypa ner i soffan bredvid P och bara ta det lugnt och känna på "lill-hulkens" sparkar och sträckningar i magen. Bebis är stark!

Min vackra lilla tjej!


Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Tittade in hos din vän, vilken mardröm det måste vara.

Fin bild på lilltjejen :)

2012-01-07 @ 10:52:56
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tack för igår gumman. Var jättemysigt <3

2012-01-07 @ 11:07:13
URL: http://sarahbouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0