Blogg-appen

Tydligen så går det inte att kommentera på inlägg som är skrivna med blogg.se appen, vilket mina 3 senaste inlägg är skrivna ifrån. De skulle tydligen åtgärda det snarast men nu bloggar jag från datorn istället.

Idag är Nova lite hängig, hade lite feber igår men mest är hon så förkyld. Snoret tar liksom aldrig slut. Stackars min lilla sessa. Hon vill knappt äta något heller och det förstår jag, inge roligt att äta när man inte känner någon smak. Hon dricker en massa välling istället! Hoppas hon kryar på sig snart så hon slipper må dåligt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars lilla Nova.. krama om.. hoppas hon kryar på sig snart.

2012-01-20 @ 19:53:22
Postat av: jennifer

man kan fylla i på bloggappen om man vill att man ska kunna kommentera inlägget eller inte :)

2012-01-23 @ 20:23:21
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0