Sista inköpen

Idag var jag ut till IKEA för att göra de sista inköpen till bebis innan den kommer. Det blev lite till skötbordet och så. IKEA har sånna där små handdukar som jag älskar. Superbra att ha som kräk eller dreggelduk. Så det blev några sånna. Så nu känner jag mig redo, ska bara sätta in fästet och bilstolen i bilen, sen är allt klart.
Tycker att det är lite läskigt att vara ute och gå i affärer nu då vattnet gick med Nova. Det kom som en störtflod istället för att bara börja sippra lite lätt, men jag var hemma som tur var! Men denna gång så kan det ju ske igen så lite läskigt är det.

Lägger in BF-listan igen, för nu har det ju gått några dagar sen sist!

Anna Lewin och morfar - 28/1
Emma B - 31/1
Mormor (mamma) och Carola - 2/2
Jessica - 3/2
Josefine - 4/2
Emma L-S - 5/2
Jenny - 7/2
Josefine K, Erika och Anna Lewin(ny gissning) - 8/2
Eva och Anna - 9/2
Nettan och Lisa - 10/2
Robin och Micke B - 11/2
Jag - 12/2
Katja - 13/2
Pierre och Sarah - 14/2
Maria - 15/2

Känns mer och mer som att det lutar åt att jag kommer gå över tiden. Jag tror ju att den kommer på söndag och jag vill ju gärna ha rätt! Men det gör inget om bebis vill titta ut innan.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0