Min solstråle Nova ♥

Min lilla solstråle Nova är på dagis idag för första gången på nästan 2 veckor. Hon var febrig och förkyld hela förra veckan så hon fick stanna hemma. Så det känns lite tomt här hemma nu när hon är på dagis. Men det är bra för henne, hon har verkligen längtat efter barnen på dagis och imorse när jag lämnade henne så var det inga problem alls. Annars brukar hon bli lite ledsen när jag ska gå men inte idag. Mitt lilla ♥!

Själv har jag precis kollat klart på en film och ska nog ta och städa lite. Damma och grejja, riktig storstädning!Måste ju städa undan innan bebis kommer så jag slipper det sen.

För övrigt så är idag det BF-datumet som vi hade innan vi gick på UL. Den 7 februari utgår från senaste mensens första dag, så vi får se om bebis vill ploppa ut! Har haft lite känningar nu i några dagar så jag hoppas vi slipper vänta allt för länge på bebis nu. Samtidigt som jag känner att jag nog kan vänta några dagar till då jag vet hur ont det kommer att göra att föda. Hehe. Den kommer när den är redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0