Dagen D är här!

Japp. Idag är äntligen BF-dagen här! Känns himla skönt att vi äntligen är i mål. Denna graviditet har gått så otroligt fort att jag knappt hunnit med. Det är bra då min första graviditet kändes som år och dar. Man räknade ner timmar och minuter.. =) Nu har vi ju lill-sessan som tar all tid och det har varit så skönt att kunna fokusera på henne.
Trots att dagen är här nu så kommer det garanterat bli övertid även denna gång. Gick över 6 dagar med Nova och räknar med minst lika länge den här gången. Allt för att inte bli besviken. Jag vill verkligen inte bli igångsatt, för blir jag det så blir det den 27:e och det är på min födelsedag och det vill jag helst inte. Men sannolikheten för att bli igångsatt som omföderska när första barnet kom utan igångsättning är relativt liten. Så jag håller tummarna!
Nu är det bara att ta vara på dagarna för nu kan det verkligen smälla till när som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0