Tävling idag

Har varit på danstävling idag. Min syster tävlingsdansar och jag vill såklart vara på plats!
Hon har varit jättekrasslig och var inte alls pigg idag men hon gjorde så himla bra ifrån sig ändå. Jag var där utan Nova först sen kom hon mot slutet då Pierre skulle iväg med ett gäng grabbar till Alborgen. Nova var superduktig och tyckte inte alls att det var trist att sitta still och titta på alla dansare. Får se om hon följer med vid nästa tävling.

Efter tävlingarna åkte jag och Nova hem och åt pannkakor och efteråt fick hon lite zoo-godisar. Mums! Jennifer kom senare och vi har haft det supermysigt ikväll och ätit en massa godsaker och kikat på Fångarna på Fortet. Hon har nu åkt hem och jag ska strax lägga mig. Har så himla ont i höften typ, på vänster sida. Måste bero på en anstängande dag. Hoppas det är borta tills imorgon. Får se om jag får sova för lill-bäbisen som sparkar hejvilt i magen.

Hur har er lördag varit?


(Photo by Jennifer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0