Matlust

Helt plötsligt har jag tappat matlusten. Började känna av det redan igår och det är lika idag. Är inte sugen på nå mat alls och har därför ingen fantasti gällande vad vi ska äta, för äta ska man. Nova framförallt. Jag vill att hon ska ha en varierande kost och vill att hon ska få äta olika rätter och inte bara samma samma om och om igen. Det blir rätt ofta att vi äter någon form av olika korvrätter för det älskar hon, men det blir lätt enformigt.
Nu tillbaka till min tappade matlust. Vet inte om det beror på graviditeten men jag tror det. Är det någon som känt liknande? Vet att man lätt tappar matlusten i början av graviditeten men inte när man kommit en bit på vägen. Har ni några tips på olika maträtter som gör att man får tillbaka lite matlust och samtidigt är anpassat för barn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0