Magknip

Nackdelen med denna graviditet är att jag har mer krämper än vad jag hade när jag väntade Nova. Framförallt så handlar det om fruktansvärda magknip och att det stramar och drar i musklerna runt livmodern. Magknipen har nog att göra med trög tarm som jag inte riktigt vet hur jag ska råda bot på. Försöka tänka på att äta mer firbrer för att få igång magen. Att det stramar och drar i musklerna finns det väl ingenting att göra åt, bara vila som gäller. Men det finns ju dom som har värre graviditeter än mig så jag ska väl inte klaga! Annars är det hur mysigt som helst att känna den lilla bebisen sparka i magen, sparkar som bara blir hårdare och hårdare. <3


 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Heheh, vilken gullig bild :)

2011-10-05 @ 18:44:06
URL: http://sarahbouvin.blogg.se/
Postat av: irene

Härligt med en till bebbe!!!

Du verkar ha som jag hade när jag väntade Millie, så jag säger bara..ta det lugnt och vila när du måste. Jag har fortfarande besvär dels för att jag inte tog det försiktigt och foglossnning.. Hoppas du mår prima med allt annat. kram

2011-10-12 @ 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0